7 Aralık 2016 Çarşamba

Logodan Ofis Bölmeye; Bütüncül Bir Tasarım


Meksika merkezli büyümekte olan distribütörlük firması Grauforz, Anagrama’nın ofis tasarımlarıyla çalışanlarına konforlu yeni mekanlar sunuyor. Değişikliğe marka logosuyla başlayan tasarım ekibi, firmanın talepleri doğrultusunda marka değerini yükselten modern ve dinamik bir tasarıma imza atmış.


Marka değerini yükseltmek ve müşterileriyle iletişimlerini güçlendirmek adına Anagrama ile iletişime geçen firma, “modern ve dinamik” bir ofis talebinde bulunmuş. Bu nedenle tasarım ekibi, markanın logosuna ve renklerine sadık kalırken logoda tipografi değişikliğine giderek tasarıma başlamış. Seçilen Sans-serif logosuyla birlikte de ofisin tasarımı şekillenmiş.


İç mekanda yaratılmak istenen hareketli kurgu ve samimi atmosfer için metal ve ahşap elemanlar tercih edilmiş. Metal malzemeler, firmanın satışını gerçekleştirdiği ürünlere referans verirken ahşap, müşteriler ile olan iletişimi güçlendiriyor. 


Müşteri görüşmelerinin ve şirket içi toplantılarının yapıldığı ve kimi zaman da bireysel çalışma alanları olarak kullanılan cam bölmeli küpler, ofisin odak noktasını oluşturuyor. Logoda kullanılan yazı fontu ile uyumlu bir şekilde numaralandırılan bu küpler, çıkarılabilir cam yüzeyleriyle istenildiği zaman açılabilme özelliğine de sahip.


Mevcut halinde herhangi bir duvarı olmayan ofis, cam elemanlarla yaratılan bölmeli küpler sayesinde tanımlı bir mimari kurguya kavuşmuş. 


Açık ofisler ile arada oluşturulan koridorlar, görsel etkileşimi de kolaylaştıran niteliğe sahip.

Fotoğraflar: © Anagrama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder