10 Aralık 2016 Cumartesi

Çağrı Merkezi Tasarımları Nasıl Olmalı?

Fotoğraf: © Source Interior Brand Architects

Çağrı merkezleri, kurumsal firmaların müşteri ilişkilerini güçlendirmek adına kurdukları ve dolayısıyla gün içerisinde yoğun bir telefon trafiğine maruz kalan alanlardır. İyi Ofis Bölme olarak, gerek çağrı merkezi çalışanları gerekse mekanlar arasındaki ayrımı tanımlamak için çağrı merkezlerine özel tasarımlar gerçekleştiriyoruz. Kabin bölmeler, masa ayırıcılar, mekanın ses izolasyonu gerçekleştirdiğimiz uygulamalardan bazıları.

Fotoğraf: © Skyes Enterprises

Eğer çağrı merkezleriniz, mevcut ofis sisteminiz içinde açık ofis sistemiyle yer alıyorsa güçlü ses yalıtımı sağlayan yarım bölmeler ile birimler arası ses geçişi engellenmeli. Çağrı merkezi çalışanlarının masaları arasına yerleştirilen separatörlerle seslerin birbirine karışmasını önlenebilir. 

Fotoğraf: © Skyes Enterprises

Kumaş kaplı mdf sistem ile oluşturulan akustik paneller, mekandaki yüksek desibelli ses dalgalarını emerek daha konforlu bir çalışma ortamı sunuyor. Farklı renklere veya desenlere sahip olabilen akustik paneller, tek bir duvara sabit ancak diğer yönlerden açık olan çağrı merkezi duvarlarında da rahatlıkla uygulanabiliyor.

Fotoğraf: © Siren Design

Çağrı merkezi için ayrı bir mekan oluşturulduysa öncelikle çalışma alanının duvarlarını ses yalıtım malzemesiyle kaplanması gerekiyor. Eğer kabin şeklinde bir çalışma alanı bekleniyorsa özel çağrı merkezi mobilyaları ile hem ses geçişini engellenebilir hem de çalışanlar için rahat bir ortam yaratılabilir. 

Fotoğraf: © Officesnapshots.com

Dört tarafı kapalı ancak iç kurguda açık çağrı merkezleri için duvar yalıtımlarına ek olarak masalar arasında ve duvar üstlerinde akustik paneller ve separatörlerle gürültü kirliliğini engellenebilir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder